ریشه ایران تصویر جهانگیری اخبار حوادث

ریشه: ایران تصویر جهانگیری اخبار حوادث

گت بلاگز اخبار گوناگون «ایموجی ها»، چگونه اسرارهای رفتاری مردم را برملا می کنند؟

به گزارش تابناک با تو، «ایموجی صورت خندان بیشترین کاربرد را در میان مردم دنیا دارد، در حالیکه فرانسوی ها بیش از هر چیز به ایموجی قلب علاقه مند هستند و از آن اس

«ایموجی ها»، چگونه اسرارهای رفتاری مردم را برملا می کنند؟

«ایموجی ها»، چگونه اسرارهای رفتاری مردم را برملا می کنند؟

عبارات مهم : فرانسه

به گزارش تابناک با تو، «ایموجی صورت خندان بیشترین کاربرد را در میان مردم دنیا دارد، در حالیکه فرانسوی ها بیش از هر چیز به ایموجی قلب علاقه مند هستند و از آن استفاده می کنند.» این یک نمونه از دستاوردهای پژوهشگران در بررسی ایموجی ها و رابطه ی آن با واکنش‌ها ملل متفاوت بوده است.

«ایموجی ها»، چگونه اسرارهای رفتاری مردم را برملا می کنند؟

پژوهشگران ۴۲۷ میلیون خبر از ۴ میلیون کاربر تلفن های هوشمند را در ۲۲ کشور و منطقه ی دنیا مورد ارزیابی قرار دادند. ایموجی های مورد استفاده از عادات رفتاری و فرهنگ مردم این مناطق حکایت داشت.

پژوهشگران ایموجی مرسوم و محبوب Kika Emoji Keyboard را اساس مطالعه ی خود قرار دادند. آنها بعد از بررسی در جامعه آماری مورد مطالعه ی خود راجع به ی پر استفاده ترین ایموجی ها به نمودار زیر دست یافتند:

به گزارش تابناک با تو، «ایموجی صورت خندان بیشترین کاربرد را در میان مردم دنیا دارد، در حالیکه فرانسوی ها بیش از هر چیز به ایموجی قلب علاقه مند هستند و از آن اس

«وِی آی» دانشجوی دکترای دانشگاه میشیگان، دانشکده ی اطلاعات می گوید: «ایموجی ها همه جا هستند، و به زبان منحصر به فردی تبدیل شده است اند که همچون پُلی بین مردم با فرهنگ های متفاوت ارتباط برقرار می کنند.»

ایموجی صورت خندان بیش از سایر ایموجی ها با نسبت ۱۵.۴ مورد استفاده است و در صدر تمام نمادها و سمبل های مورد استفاده از سوی بازدیدکنندگان قرار دارد. در رتبه ی بعدی ایموجی قلب نماد علاقه و دوستی قرار گرفته است.

«ایموجی ها»، چگونه اسرارهای رفتاری مردم را برملا می کنند؟

بنابر این پژوهش مردم فرانسه با ۲۰درصد استفاده از ایموجی قلب رکورد دار استفاده از آن در میان مردم سایر کشورها هستند.

به گزارش تابناک با تو، «ایموجی صورت خندان بیشترین کاربرد را در میان مردم دنیا دارد، در حالیکه فرانسوی ها بیش از هر چیز به ایموجی قلب علاقه مند هستند و از آن اس

پژوهشگران می گویند در کشورهایی مانند استرالیا، فرانسه و جمهوری چک که فردگرایی بیشتری به چشم میخورد استفاده از ایموجی صورت خندان زیاد بود. در حالیکه در کشورهای پرو، کلمبیا و شیلی که روابط زیاد به هم گِره خورده و بسته تر است ایموجی خشم، احساسات منفی و غم زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.

«ایموجی ها»، چگونه اسرارهای رفتاری مردم را برملا می کنند؟

همینطور این پژوهش نشان می داد در جوامعی مثل فرانسه، مجارستان و اوکراین که بر آینده نگری و برنامه ریزی های بلند مدت از جمله «سخت کوشی» و «قناعت» و پرهیز از زیاده روی استوار بود استفاده از ایموجی های شاد زیاد بود. در برابر کشورهایی همچون مکزیک، کلمبیا و شیلی که بر چنین مواردی کمتر تمرکز دارند به استفاده از ایموجی های منعکس کننده ی اندوه زیاد میل به داشتند. طبق این تحقیقات بین کاربردهای ایموجی و رفتارهای حاکم در میان مردم ارتباط گسترده ای وجود دارد.

واژه های کلیدی: فرانسه | میلیون | فرانسه | استفاده | صورت خندان | اخبار گوناگون

«ایموجی ها»، چگونه اسرارهای رفتاری مردم را برملا می کنند؟

«ایموجی ها»، چگونه اسرارهای رفتاری مردم را برملا می کنند؟

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs